22 645 99 88

baner

Reklama

Reklama ogólnopolska
Pakiety handlowe
Sponsoring
Lokowanie produktu

Anteny radiowe polskiego radia

logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo

Radiowa Jedynka ma charakter uniwersalny i jest adresowana do szerokiego grona słuchaczy, wyróżnia się dużą ilością informacji.

Jedynka regularną emisję programu rozpoczęła 18 kwietnia 1926 roku, co czyni ją najstarszą anteną radiową w Polsce.

Ofertę muzyczną anteny charakteryzuje tradycyjne brzmienie - zarówno klasyczne piosenki, jak i najnowsze przeboje. Najpopularniejsze audycje Jedynki, takie jak Lato z radiem, Sygnały Dnia, Cztery Pory Roku towarzyszą radiosłuchaczom od lat i dla wielu Jedynka pozostaje niezmiennie Pierwszym Programem wśród anten radiowych.

Realizując misję rozgłośni publicznej Jedynka dostarcza słuchaczom bogatą ofertę programową: audycje informacyjne, publicystykę krajową i zagraniczną, analizy, komentarze, programy muzyczne, reportaże, słuchowiska oraz audycje o charakterze edukacyjnym i poradniczym.

Jak żadna inna antena radiowa w Polsce, Program 1 może poszczycić się najliczniejszym gronem dziennikarzy nagrodzonych najcenniejszym wyróżnieniem radiowym – Złotym Mikrofonem.

Kampania reklamowa w Jedynce stanowi skuteczne narzędzie pozyskiwania osób określanych na rynku jako Generacja Silver – dojrzałych i posiadających stałe dochody. Są to lojalni konsumenci, przywiązani do polskich marek. Jedynka umożliwia dotarcie do tej coraz ważniejszej grupy konsumentów – atrakcyjnej ze względu na jej rosnący potencjał nabywczy będący następstwem zmiany stylu życia osób dojrzałych, coraz chętniej korzystających z możliwości, jakie stwarza przed nimi współczesny świat.

Zapraszamy do Jedynki

Dwójka jest największą w Polsce radiową filharmonią, cenionym źródłem informacji kulturalnych i teatrem wyobraźni o różnorodnym, bogatym repertuarze. Jest instytucją kultury o najszerszym audytorium i największym zasięgu, równorzędnym, cenionym partnerem radiofonii publicznych na całym świecie. Wskaźnik znajomości wspomaganej Dwójki jest porównywalny z największymi ogólnopolskimi antenami radiowymi.

Dwójka transmituje koncerty z najważniejszych festiwali muzycznych (m.in.: Wratislavia Cantans, Misteria Paschalia, Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego w Dusznikach-Zdroju), a także koncerty z najważniejszych sal i teatrów operowych świata (Covent Garden, Royal Albert Hall, Metropolitan Opera, Carnegie Hall i Opery Wiedeńskiej). Ponadto co roku Dwójka organizuje Festiwal Folkowy „Nowa Tradycja”, Festiwal Muzyczny Polskiego Radia oraz liczne przedsięwzięcia multimedialne.

Dwójka gwarantuje dotarcie do atrakcyjnego targetu, który stanowią osoby dorosłe, z wyższym wykształceniem, mieszkańcy dużych miast, z wyższymi dochodami, kadra menedżerska i intelektualiści. To grupa odbiorców jednorodna pod względem cech psychograficznych (stylu życia, klasy społecznej, zainteresowań).

Obecność na antenie oferującej i promującej kulturę wysoką, powoduje wyeksponowanie marki Klienta oraz przeniesienie prestiżowego wizerunku anteny na markę Klienta.

Początki Dwójki sięgają ostatnich lat przed II wojną światową, kiedy jako Warszawa II od godziny 14 nadawała około pięciu godzin dziennie. Regularną emisję rozpoczęto dopiero 3 października 1949. Dwójkę można odbierać drogą naziemną za pomocą nadajników UKF oraz w wielu rejonach kraju za pomocą nadajników systemu DAB+.

Zapraszamy do Dwójki

Trójka to antena o charakterze muzyczno-rozrywkowym, ale w palecie znajdą się również audycje publicystyczne, w których omawiane są tematy polityczne, społeczne i kulturalne.

Trójka proponuje słuchaczom audycje autorskie prowadzone przez dziennikarzy samodzielnie decydujących o wyborze muzyki i formie jej prezentacji. Od początku istnienia w ramach audycji autorskich na jej antenie stale obecne były niemal wszystkie gatunki muzyczne: rock, rock'n'roll, heavy metal, pop, blues, jazz, country, folk, house, chillout, reggae, rhythm and blues, hip-hop, muzyka alternatywna, elektroniczna, klubowa, latynoamerykańska, filmowa, poważna, poezja śpiewana.

Do stałych elementów ramówki należą: audycje tematyczne z udziałem ekspertów, programy ekonomiczne, słuchowiska oraz reportaże radiowe. Obok bieżących informacji z kraju i ze świata prezentowane są również wiadomości ze świata kultury i sportu.

Kampania reklamowa w Trójce gwarantuje obecność na antenie, która stwarza okazję dotarcia do wyjątkowych odbiorców – wykształconych, zamożnych, z wielkich miast, z ponadprzeciętną pozycją zawodową.

Trójka regularną transmisję rozpoczęła 1 kwietnia 1962 roku. Program 3 Polskiego Radia można odbierać drogą naziemną na terenie całego kraju za pomocą nadajników UKF oraz w wielu rejonach kraju za pomocą nadajników systemu DAB+

Zapraszamy do Trójki

Polskie Radio 24 to nowa i jedyna publiczna informacyjna antena radiowa w kraju. 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu Polskie Radio 24 prezentuje najważniejsze informacje z kraju i ze świata, wzbogacone o bieżący komentarz publicystów i ekspertów z danej dziedziny, przegląd prasy, informacje o tym, co dzieje się w polityce, gospodarce, kulturze, sporcie. Ramówka Polskiego Radia 24 jest inspirowana na znanym w krajach europejskich formacie radia informacyjnego bez udziału muzyki np. France Info, BBC 4.

Oprócz bieżących wydarzeń, polityki krajowej, zagranicznej oraz gospodarki na antenie są także obecne audycje popularno-naukowe, kulturalne, religijne i historyczne. Na antenie Polskiego Radia 24 goszczą także tematy motoryzacyjne, podróżnicze, związane z grami komputerowymi oraz wojskowością.

Polskie Radio 24 ściśle współpracuje z Informacyjną Agencją Radiową (IAR) oraz dziennikarzami Naczelnych Redakcji Polskiego Radia. Codziennie na antenie gości kilkudziesięciu komentatorów, analityków, samorządowców, specjalistów z różnych dziedzin.

Słuchacze mają możliwość zabrania głosu w dyskusji i komentowania najważniejszych wydarzeń za pośrednictwem mediów społecznościowych i nowych kanałów dotarcia tupu: Facebook, Twitter, Instagram, live streaming i podcasty.

Zapraszamy do PR 24

Czwórka adresowana jest głównie do słuchacza w wieku 18–39 lat. Ramówka Czwórki dostosowana jest do trybu życia młodego człowieka, który w każdej chwili ma możliwość wejścia w interakcję z anteną. Styl prowadzenia audycji jest pełen pozytywnego przekazu, obfituje w krótkie, ciekawe formy radiowe, zaskakujące materiały reporterskie oraz wizyty interesujących gości w studiu. Muzyka, sport, nowe trendy, zdrowie, uroda, motoryzacja i ciekawostki ze świata wiedzy oraz nietuzinkowa publicystyka angażująca młodych odbiorców to główne propozycje radiowej Czwórki.

Czwórka znana jest również z plebiscytu Nieprzeciętni. Promuje on młodych, ambitnych i zdolnych ludzi, którzy swoimi działaniami i postawą wyróżniają się na tle innych. Wśród finalistów dotychczasowych edycji znaleźli się między innymi: muzycy, reżyserzy, sportowcy, wolontariusze i młodzi ludzie podejmujący różne inicjatywy na rzecz tworzenia społeczeństwa obywatelskiego.

Czwórka od 1 września 2016 roku w niezmienionej formie nadaje – zamiast na falach UKF – w Internecie i w systemie DAB+. Czwórki można słuchać na stronie internetowej czworka.polskieradio.pl, przez aplikację Polskiego Radia w telefonach, a także w odbiornikach cyfrowych.

Zapraszamy do Czwórki

Polskie Radio Kierowców jest anteną sprofilowaną na potrzeby zmotoryzowanych słuchaczy.

To muzyczno-informacyjna rozgłośnia dostępna w technologii DAB+ i przez aplikację polskiego radia. W programie: energetyczna muzyka, raporty z dróg, poradnictwo, audycje prowadzone przez pasjonatów motoryzacji. Uzupełnieniem anteny jest serwis internetowy polskie radio kierowców na portalu polskieradio.pl

Przez 24 godziny na dobę nadajemy:

  • informacje o warunkach jazdy i utrudnieniach na drogach.
  • serwisy w kilku wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej i ukraińskiej.
  • edukację drogową, w tym przypomnienie przepisów Kodeksu drogowego.
  • kalendarium motoryzacyjne.
  • przegląd prasy motoryzacyjnej.
  • rozmowy z ekspertami.
  • aktualności z przejść granicznych.
  • porady prawne.
  • dobre rady mechanika samochodowego.

Zapraszamy do Polskiego Radia Kierowców

Polskie Radio Dzieciom, to całodobowa antena radiowa. To przestrzeń dla dzieci i ich rodziców.

W ramówce anteny znajdują się audycje edukacyjne, naukowe i rozrywkowe rozwijające wyobraźnię i budujące kreatywność dzieci. Pasmo wieczorne, kierowane do rodziców to kompendium wiedzy w zakresie wychowania, rozwoju, kultury i sztuki.

Dziennikarze Polskiego Radia Dzieciom starają się być wszędzie tam, gdzie dzieje się coś interesującego i wartościowego dla najmłodszych. Duży nacisk stawiany jest na realizowanie misji edukacyjnej i przestrzegania poprawności językowej.

Poprzez audycje pełne dźwięków program ten wpływa na rozwój wyobraźni i buduje w dziecku kreatywność. Audycje wspomagają proces edukacji dzieci, odnosząc się bezpośrednio, ale również pośrednio do programu nauczania, rozszerzając zakres zdobywanej wiedzy.

Polskie Radio Dzieciom dba o kulturę przekazu i sposób bycia. Biorąc pod uwagę fakt, iż radio towarzyszy nam na każdym kroku (samochód/ przedszkole/ praca), jest to ogromny potencjał do kształtowania postaw i przekazywania wartości, które są bezcenne, zwłaszcza dla dzieci.

Zapraszamy do Polskiego Radia Dzieciom

Polskie Radio Chopin to program radiowy prezentujący twórczość polskich kompozytorów muzyki klasycznej, od średniowiecza aż do współczesności.

24-godzinne Polskie Radio Chopin jest powrotem, w odświeżonej i wzbogaconej wersji, do cyfrowego Radia Chopin, które zostało uruchomione w 2015 roku, w czasie trwania XVII Konkursu Chopinowskiego. Antena została uruchomiona 11 listopada 2017 roku. Polskie Radio Chopin jest nadawane w naziemnej emisji cyfrowej (DAB+) oraz w Internecie. Centralne miejsce na antenie zajmie twórczość patrona – Fryderyka Chopina.

  • Przypomniane są przesłuchania Konkursów Chopinowskich z lat 1955-2015.
  • Prezentowane są audycje Chopinowskie dziennikarzy Jedynki i Dwójki Polskiego Radia. Przypominane są historyczne programy Jana Webera i prof. Mieczysława Tomaszewskiego.
  • Prezentowanej muzyce towarzyszy publicystyka – archiwalna i współczesna.
  • Emitowane są nagrania koncertów z festiwali organizowanych lub współorganizowanych przez Program 2.
  • Transmisje i retransmisje koncertów nadzwyczajnych z radiowego Studia im. W. Szpilmana inicjowanych przez Polskie Radio Chopin.
  • Prezentowana jest muzyka Chopina w popularnych opracowaniach m.in. Jazzowych.
  • Prezentowana jest także muzyka innych polskich kompozytorów z kręgu muzyki dawnej, klasycznej, romantycznej i dwudziestowiecznej.

Zapraszamy do Polskiego Radia Chopin

Anteny radiowe polskiego radia

logo

Radiowa Jedynka ma charakter uniwersalny i jest adresowana do szerokiego grona słuchaczy, wyróżnia się dużą ilością informacji.

Jedynka regularną emisję programu rozpoczęła 18 kwietnia 1926 roku, co czyni ją najstarszą anteną radiową w Polsce.

Ofertę muzyczną anteny charakteryzuje tradycyjne brzmienie - zarówno klasyczne piosenki, jak i najnowsze przeboje. Najpopularniejsze audycje Jedynki , takie jak Lato z radiem, Sygnały Dnia, Cztery Pory Roku towarzyszą radiosłuchaczom od lat i dla wielu Jedynka pozostaje niezmiennie Pierwszym Programem wśród anten radiowych.

Realizując misję rozgłośni publicznej Jedynka dostarcza słuchaczom bogatą ofertę programową: audycje informacyjne, publicystykę krajową i zagraniczną, analizy, komentarze, programy muzyczne, reportaże, słuchowiska oraz audycje o charakterze edukacyjnym i poradniczym.

Jak żadna inna antena radiowa w Polsce, Program 1 może poszczycić się najliczniejszym gronem dziennikarzy nagrodzonych najcenniejszym wyróżnieniem radiowym – Złotym Mikrofonem.

Kampania reklamowa w Jedynce stanowi skuteczne narzędzie pozyskiwania osób określanych na rynku jako Generacja Silver – dojrzałych i posiadających stałe dochody. Są to lojalni konsumenci, przywiązani do polskich marek. Jedynka umożliwia dotarcie do tej coraz ważniejszej grupy konsumentów – atrakcyjnej ze względu na jej rosnący potencjał nabywczy będący następstwem zmiany stylu życia osób dojrzałych, coraz chętniej korzystających z możliwości, jakie stwarza przed nimi współczesny świat.

Zapraszamy do Jedynki

zwiń tekst

logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo