22 645 99 88

baner

Digital

reklama video

Coraz więcej reklamodawców wykorzystuje reklamę video w swoich działaniach promocyjnych. To możliwość oddziaływania nie tylko dźwiękiem, co jest typowe dla radia, ale i wizualnie, co zwiększa zakres przekazu. Reklama video jest emitowana w playerze Polskiego Radia. https://player.polskieradio.pl/

Blok reklamowy jest krótki - zawiera jedną emisję reklamy przed streamingiem programu anteny. Powoduje to zwiększenie liczby słuchaczy i zamieszenie zappingu. Zamieszczamy także spoty audio oznaczone planszą z napisem reklama.

Dostępne formaty reklamy bannerowej:

SPOTY VIDEO PREROLL - wyświetlanie po wybraniu anteny emitowane w player.polskieradio.pl

SPOTY VIDEO PREROLL - wyświetlanie po wybraniu anteny emitowane w player.polskieradio.pl

reklama display

Reklama display zachęca odbiorcę ciekawa treścią i grafiką do kliknięcia i przejścia na stronę reklamodawcy i do konwersji /wykonania działania, np. dokonania zakupu/. Formaty bannerowe emitujemy na stronach artykułowych portalu anten Polskiego Radia – polskieradio.pl. Na naszych stronach jest niewiele reklam bannerowych, dzięki czemu wyświetlane bannery są widoczne i często klikane.

Dostępne formaty reklamy bannerowej:

BANER BILLBOARD 1190x150 px

BANER BILLBOARD 500x150 px – mobile; umiejscowienie nad artykułem

BANER HALFPAGE 300x600 px

BANER HALFPAGE 300x150 px - mobile umiejscowienie pod artykułem

SCREENING - tapeta graficzna w tle + baner bilboard

artykuł sponsorowany

Marketing treści jest cenionym sposobem dotarcia do potencjalnych odbiorców. Na naszych stronach artykułowych portalu polskieradio24.pl proponujemy emisję artykułów sponsorowanych. Artykuł eksponowany, oznaczony jako treść reklamowa, jest eksponowany przez 5 dni na stronie głównej portalu, potem jest dostępny w archiwaliach. Może być zamieszczony w wybranej sekcji tematycznej np. Gospodarka, Teatr itp. Artykuł jest promowany w mediach społecznościowych Polskiego Radia.

artykuł sponsorowany

podcasty

Podcast dla radia jest tym, czym vod dla telewizji. Jest to plik dźwiękowy, który można odsłuchać w dowolnym czasie oraz miejscu. W naszej ofercie mamy ogromną ilość podcastów utworzonych z audycji radiowych, ale i podcasty nagrywane przez dziennikarzy Polskiego Radia na życzenie jako samodzielne i nowe treści. W podcastach jest możliwość emisji wskazań sponsorskich oraz dołączenia logotypu sponsora audycji do kreacji graficznej podcastu. Plików tych można słuchać za pośrednictwem dedykowanej platformy podcastowej - podcasty.polskieradio.pl, aplikacji mobilnej Polskie Radio lub bezpośrednio na stronach audycji anten Polskiego Radia.

Podcasty na portalu Polskiego Radia

profile anten na fb /meta/

Każda ze stacji Polskiego Radia ma własny profil w mediach społecznościowych. Tu pojawiają się informacje o wszystkim, co dzieje się na naszych antenach. Tu pojawiają się też posty promujące artykuły sponsorowane.

Zobacz profile anten:

logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo

serwisy historyczne

Polskie Radio przybliża historię – w naszym portfolio znajduje się wiele specjalnie przygotowanych serwisów tematycznych, przybliżających skomplikowaną tematykę naszej historii i wykorzystujących przepastne archiwa radiowe. Serwisy poświęcone są m.in. Powstaniu Warszawskiemu, Tadeuszowi Różewiczowi, Grudniowi 1970, Stanowi wojennemu itp. Tu sponsorzy serwisu mogą wyeksponować swój logotyp lub banner.

kanał na youtube - radiobook

Radiobook to kanał Polskiego Radia w serwisie Youtube. Jest to projekt Agencji Muzycznej Polskiego Radia, prezentujący najwybitniejsze dzieła literatury czytane przez mistrzów interpretacji, m.in. znanych aktorów. W każdy poniedziałek pojawia się nowa pozycja literacka do słuchania za darmo. Istnieje opcja sponsorowania kanału. Logo sponsora może pojawić się na banerze głównym (Channel Art) znajdującym się na górze strony kanału oraz na miniaturach filmów. Inna opcja to zamieszczenie spotu wideo lub planszy Sponsora (czas: do 8 sek.) po każdych pięciu odcinkach / częściach każdego radiobooka złożonych w playlistę (w zależności od tytułu odcinki trwają od 8 do 20 minut).

aplikacje mobilne

W 2020 roku pojawiła się zaktualizowana wersja aplikacji Polskie Radio. Za pomocą taj aplikacji możemy słuchać wszystkich anten, korzystać z bogatej biblioteki podcastów. Aplikacja daje także możliwość uruchomienia streamu wideo Czwórki i Polskiego Radia 24, dzięki czemu można podejrzeć, co dzieje się w radiowym studiu. Dodatkowo możemy zorientować się w aktualnej ramówce, ustawić przypomnienie o ulubionej audycji jaki i wyszukać interesujący artykuł na portalu Polskiego Radia.

sponsoring

W ofercie Polskiego Radia mamy sponsoring. Ważną funkcją działań sponsorskich jest kreowanie pozytywnego obrazu marki przez wzmacnianie wizerunku o pozytywne skojarzenia związane ze sponsorowaną audycją i z jej przekazem. Co ważne, wskazania sponsorskie są mniej natarczywym komunikatem, niż spoty reklamowe. Są krótkie i łatwe do zapamiętania przez słuchacza.

Dostępne formaty reklamy bannerowej:

Logotyp sponsora pod artykułem – na stronach artykułowych

Artykuł sponsorowany - z promocją na FB

Wskazania sponsorskie w podcastach, a logotyp na grafice podcastowej

Logotyp sponsora na stronie internetowej anteny w boksie, w którym będzie transmisja koncertów w boxie transmisji /prawa strona/

Logotyp sponsora w serwisie tematycznym

Informacja o sponsorze - zamieszczona w postach promujących koncerty na fanpage'ach anten