Agencja Reklamy dysponuje profesjonalnymi narzędziami analityczno-planerskimi oraz dostępem do szerokich baz danych z wynikami badań rynkowych i marketingowych:

BreakTime – specjalistyczne oprogramowanie służące do analizy , planowania i optymalizowania kampanii reklamowych w radiu.

Radio Track – ciągłe i monomedialne badanie audytorium radia w Polsce realizowane przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych służące do analizy rynku radiowego pod kątem wartości wskaźników słuchalności, struktury audytoriów poszczególnych stacji oraz zwyczajów słuchania radia.

Target Group Index – jednoźródłowe badanie konsumpcji dóbr i usług oraz mediów, realizowane przez Millward Brown SMG/KRC, umożliwiające analizy pod kątem definiowania grup celowych w oparciu o charakterystyki demograficzne, konsumenckie i psychograficzne oraz doboru odpowiednich kanałów komunikacji z tymi grupami.

adEXPERT -program, służący do wszechstronnej analizy danych pochodzących z monitoringu wydatków na reklamę w mediach, gromadzonych przez firmę Kantar Media.

Agencja Reklamy Polskiego Radia SA ul. Myśliwiecka 3/5/7, 00-977 Warszawa, tel. (48 22) 645 99 88, fax (48 22) 645 59 01