Jedynka to stacja radiowa o najdłuższej tradycji w Polsce. Nasze najpopularniejsze audycje, takie jak Lato z radiem, Sygnały Dnia, Cztery Pory Roku czy Z kraju i ze świata, towarzyszą radiosłuchaczom od lat i dla wielu Jedynka pozostaje niezmiennie Pierwszym Programem wśród stacji radiowych.

Realizując misję rozgłośni publicznej Jedynka dostarcza słuchaczom bogatą ofertę programową: audycje informacyjne, publicystykę krajową i zagraniczną, analizy, komentarze, programy muzyczne, reportaże, słuchowiska oraz audycje o charakterze edukacyjnym i poradniczym.

Jak żadna inna stacja radiowa w Polsce, Program 1 może poszczycić się najliczniejszym gronem dziennikarzy nagrodzonych najcenniejszym wyróżnieniem radiowym – Złotym Mikrofonem.

Kampania reklamowa w Jedynce stanowi skuteczne narzędzie pozyskiwania osób określanych na rynku jako Silver Group – dojrzałych, wykształconych, posiadających stałe dochody. Są to lojalni konsumenci, przywiązani do polskich marek. Jedynka umożliwia dotarcie do tej coraz ważniejszej grupy konsumentów – atrakcyjnej ze względu na jej rosnący potencjał nabywczy będący następstwem zmiany stylu życia osób dojrzałych, coraz chętniej korzystających z możliwości, jakie stwarza przed nimi współczesny świat.

Zapraszamy do Jedynki!

Cennik emisji reklam w Jedynce Zasady przyjmowania i realizacji zleceń na emisję w Polskim Radiu SA Ramówka Jedynki

Dwójka jest największą w Polsce radiową filharmonią, cenionym źródłem informacji kulturalnych i teatrem wyobraźni o różnorodnym, bogatym repertuarze. Jest instytucją kultury o najszerszym audytorium i największym zasięgu, równorzędnym, cenionym partnerem radiofonii publicznych na całym świecie. Wskaźnik znajomości wspomaganej Dwójki jest porównywalny z największymi ogólnopolskimi stacjami radiowymi.

Dwójka transmituje koncerty z najważniejszych festiwali muzycznych (m.in.: Wratislavia Cantans, Misteria Paschalia, Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego w Dusznikach-Zdroju), a także koncerty z najważniejszych sal i teatrów operowych świata (Covent Garden, Royal Albert Hall, Metropolitan Opera, Carnegie Hall i Opery Wiedeńskiej). Ponadto co roku Dwójka organizuje Festiwal Folkowy „Nowa Tradycja”, Festiwal Muzyczny Polskiego Radia oraz liczne przedsięwzięcia multimedialne.

Dwójka gwarantuje dotarcie do atrakcyjnego targetu, który stanowią osoby dorosłe, z wyższym wykształceniem, mieszkańcy dużych miast, z wyższymi dochodami, kadra menedżerska i intelektualiści. To grupa odbiorców jednorodna pod względem cech psychograficznych (stylu życia, klasy społecznej, zainteresowań).

Obecność na antenie stacji oferującej i promującej kulturę wysoką, która jednocześnie nie emituje komercyjnych spotów reklamowych, powoduje wyeksponowanie marki Klienta oraz przeniesienie prestiżowego wizerunku stacji na markę Klienta.

Zapraszamy do Dwójki!

Cennik emisji reklam w Dwójce Zasady przyjmowania i realizacji zleceń na emisję w Polskim Radiu SA Ramówka Dwójki

Trójka to stacja wyjątkowa, elitarna. Tylko tu można posłuchać muzyki wyselekcjonowanej przez tak znane osobowości radiowe, jak Marek Niedźwiecki, Wojciech Mann czy Piotr Metz. Także audycje tematyczne i rozrywka intelektualna na najwyższym poziomie mają wśród słuchaczy grono oddanych fanów. Trójka to stacja, która rozbudza ciekawość świata i ludzi!

Trójka proponuje słuchaczom autorskie audycje prowadzone przez kultowych dziennikarzy muzycznych, audycje tematyczne z udziałem ekspertów, programy ekonomiczne, kulturalne i sportowe, a także audycje oparte na kontakcie ze słuchaczami.

Kampania reklamowa w Trójce gwarantuje obecność na antenie stacji, która stwarza okazję dotarcia do wyjątkowych odbiorców – wykształconych, zamożnych, z wielkich miast, z ponadprzeciętną pozycją zawodową.

Trójka wspólnie z Klientami realizuje tematyczne dni specjalne i niestandardowe projekty antenowo-plenerowe, które zdobywają nagrody na festiwalach reklamy. Trójka jest również organizatorem słynnej charytatywnej akcji „Święta bez granic” oraz koncertów gwiazd w Studiu Koncertowym im. Agnieszki Osieckiej.

Trójka jest postrzegana na rynku jako produkt luksusowy. Poprzez kampanię reklamową lub sponsoring w Trójce wizerunek prestiżowej stacji jest przenoszony na markę Klienta, co pozytywnie wpływa na jej odbiór u konsumentów.

Zapraszamy do Trójki!

Cennik emisji reklam w Trójce Zasady przyjmowania i realizacji zleceń na emisję w Polskim Radiu SA Ramówka Trójki

Pakiet Trójka Premium to produkt idealnie dopasowany do komunikacji z targetami: wielkomiejskimi, w przedziale wieku 25-59, wykształconymi, biznesowymi, o wyższych dochodach. Trójka Premium to wzbogacenie Trójki o młodych słuchaczy, z dużych miast.

Trójka Premium generuje: istotnie wyższe zasięgi kampanii, wyższe GRP`s i znacznie niższe średnie koszty dotarcia (CPP) niż Trójka.

Cennik emisji reklam w Trójce Premium Zasady przyjmowania i realizacji zleceń na emisję w Polskim Radiu SA

Trójwymiar PR to produkt adresowany głównie do Klientów realizujących kampanie kierowane do bardzo atrakcyjnej reklamowo grupy odbiorców – konsumentów powyżej 25 roku życia, z wykształceniem średnim lub wyższym, mieszkających w miastach. Zaletą tego pakietu są niskie koszty dotarcia w wielu kluczowych grupach docelowych. Kampania w oparciu o pakiet Trójwymiar PR buduje zasięg, dający możliwość efektywnej komunikacji i realizacji założonych celów marketingowych.

Cennik emisji reklam w Trójwymiarze PR Zasady przyjmowania i realizacji zleceń na emisję w Polskim Radiu SA

Czwórka od 1 września 2016 roku w niezmienionej formie nadaje – zamiast na falach UKF – w Internecie i w systemie DAB+. Czwórki można słuchać na stronie internetowej czworka.polskieradio.pl, przez aplikację Polskiego Radia w telefonach, a także w odbiornikach cyfrowych.

Czwórka jest stacją kierowaną do osób młodych, optymistycznych i aktywnych. To radio dla gimnazjalistów, licealistów i studentów, a także dla ludzi stawiających pierwsze kroki na swojej drodze zawodowej. Ramówka Czwórki dostosowana jest do trybu życia młodego człowieka, który w każdej chwili ma możliwość wejścia w interakcję ze stacją. Styl prowadzenia audycji jest pełen pozytywnego przekazu, obfituje w krótkie, ciekawe formy radiowe, zaskakujące materiały reporterskie oraz wizyty interesujących gości w studiu. Muzyka, sport, nowe trendy, zdrowie, uroda, motoryzacja i ciekawostki ze świata wiedzy oraz nietuzinkowa publicystyka angażująca młodych odbiorców to główne propozycje antenowe radiowej Czwórki.

Cennik emisji reklam w Czwórce Zasady przyjmowania i realizacji zleceń na emisję w Polskim Radiu SA Ramówka Czwórki

Polskie Radio 24 to nowa i jedyna publiczna informacyjna antena radiowa w kraju. 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu Polskie Radio 24 prezentuje najważniejsze informacje z kraju i ze świata, wzbogacone o bieżący komentarz publicystów i ekspertów z danej dziedziny, przegląd prasy, informacje o tym, co dzieje się w polityce, gospodarce, kulturze, sporcie. Ramówka Polskiego Radia 24 jest inspirowana na znanym w krajach europejskich formacie radia informacyjnego bez udziału muzyki np. France Info, BBC 4.

Oprócz bieżących wydarzeń, polityki krajowej, zagranicznej oraz gospodarki na antenie są także obecne audycje popularno-naukowe, kulturalne, religijne i historyczne. Na antenie Polskiego Radia 24 goszczą także tematy motoryzacyjne, podróżnicze, związane z grami komputerowymi oraz wojskowością.

Polskie Radio 24 ściśle współpracuje z Informacyjną Agencją Radiową (IAR) oraz dziennikarzami Naczelnych Redakcji Polskiego Radia. Codziennie na antenie gości kilkudziesięciu komentatorów, analityków, samorządowców, specjalistów z różnych dziedzin.

Słuchacze mają możliwość zabrania głosu w dyskusji i komentowania najważniejszych wydarzeń za pośrednictwem mediów społecznościowych i nowych kanałów dotarcia tupu: Facebook, Twitter, Instagram, live streaming i podcasty.

Cennik emisji reklam w Polskim Radiu 24 Zasady przyjmowania i realizacji zleceń na emisję w Polskim Radiu SA Ramówka Polskiego Radia 24
Agencja Reklamy Polskiego Radia SA ul. Myśliwiecka 3/5/7, 00-977 Warszawa, tel. (48 22) 645 99 88, fax (48 22) 645 59 01